Internet w dzisiejszych czasach ułatwia nam życie – pozwala na szybką komunikację z ludźmi, pomaga w znalezieniu potrzebnych informacji w kilka chwil. Dostęp do sieci jest coraz bardziej powszechny. Korzystamy z niej nie tylko w domu, ale również na urządzeniach mobilnych, takich jak tablet czy telefon. Wiele firm zaczęło wychodzić naprzeciw potrzebom swoim klientów i powstały platformy pozwalające na rezerwację pokoju w hotelu przez internet, zamawianie jedzenia czy taksówki. Takie nowoczesne rozwiązanie możliwe jest także w przypadku wizyty u kosmetyczki i fryzjera, dzięki serwisowi lavito.pl.
Telefoniczna rezerwacja nie zawsze jest tak samo efektywna. Przede wszystkim musimy poświęcić trochę czasu na znalezienie odpowiedniego salonu. Nawet, gdy otrzymujemy jego dane kontaktowe z polecenia, to musimy zadzwonić, aby umówić się na dogodny termin. Tutaj pojawiają się schody – te, które nas interesują mogą już być zajęte. Zanim znajdziemy odpowiedni, znów mija dużo czasu. Kolejnym problemem jest to, że nie każdy salon ma recepcję, a pracownicy pochłonięci wykonywaniem zabiegów, nie zawsze odbierają telefon. Poza tym, w późnych czy porannych godzinach ciężko jest się dodzwonić. Rezerwacja online przede wszystkim pozwala na podejrzenie wolnych terminów – na spokojnie znajdziemy ten, który nam odpowiada. Umożliwia również zapisywanie się na wizytę nawet w godzinach nocnych. To korzyść zarówno dla klientów, jak i pracowników salonów, ponieważ ich nie tracą.
Dobry pomysł z tym internetem