Strona Główna » Blogostrefa » Nieuczciwy sprzedawca internetowy i co dalej?

Nieuczciwy sprzedawca internetowy i co dalej?

Zakupy przez internet to bardzo wygodne rozwiązanie. Problem pojawia się jednak, gdy na naszej drodze pojawia się nieuczciwy sprzedawca. Dziś podpowiemy Wam jak odzyskać pieniądze od nieuczciwego sprzedawcy.

Towar niezgodny z opisem i co dalej

Oszustwo w internecie to nie tylko brak wysyłki zamówionego i opłaconego towaru. Oszustwem może być również wysyłka towaru niezgodnego z opisem. Jeśli otrzymany przez Ciebie towar jest wadliwy bądź nie odpowiada opisowi umieszczonemu na stronie, masz prawo reklamować produkt.

Pół biedy jeśli sprzedawca przyzna się do błędu. Wszyscy jesteśmy ludźmi, błędy się zdarzają. Czasem sprzedawca nie dopilnuje towaru, nie zauważy wady lub zapomni o czymś wspomnieć w opisie. Jeśli sprzedawca zgodzi się na pokrycie kosztów wysyłki w obie strony oraz zwrotu pieniędzy za towar bądź jego wymianę, wszystko w porządku.

Problem pojawia się jednak, gdy napotykamy na wyjątkowo opornych sprzedawców. Takich, którzy ignorują nasze wiadomości lub próbują wmówić nam, że wady nie ma, nie było, a najpewniej to zrobiliśmy ją sami!

Jeśli wyczerpaliśmy już wszystkie możliwości porozumienia z sprzedawcą, a on dalej idzie w zaparte, nie pozostaje nam nic innego, jak zgłosić sprawę wyżej. Sprawę zgłosić możemy np. do rzecznika konsumentów. Możemy skontaktować się z nim telefonicznie lub spotkać osobiście jeśli takowy funkcjonuje w naszym mieście. Informacji na ten temat możemy poszukać w internecie, wystarczy wpisać „rzecznik praw konsumentów – miejsce zamieszkania”. Rzecznik praw konsumentów udziela bezpłatnej pomocy. Powinien doradzić nam co robić w danej sytuacji, może też wystosować oficjalne pismo reklamacyjne do nieuczciwego przedsiębiorcy.

Karolina: „Zakupiłam przez internet lampy do salonu, zapłaciłam niemało, a to co przywiózł mi kurier nadawało się jedynie na śmietnik. Sprzedawca nie widział w tym swojej winy, wypierał się tak długo, aż nie dostał oficjalnego pisma, które napisać pomógł mi rzecznik praw konsumentów. Przedstawiciel sklepu od razu zmienił ton wypowiedzi. Okazało się, że przez pomyłkę wysłał mi lampy gorszego sortu. Myślę, że gdybym nie uderzyła do rzecznika, sprzedawca nie przyznałby się do błędu.”

Brak wysyłki zakupionego towaru

Niestety, podczas zakupów w sklepach internetowych i na portalach aukcyjnych, równie często zdarzają się sytuacje, gdy sprzedawca w ogóle nie wysyła zamówionego towaru. Kontakt się urywa, maile pozostają bez odpowiedzi, a telefon milczy. Najczęściej zdarza się to w przypadku osób prywatnych, które swoje towary wystawiają na popularnych serwisach aukcyjnych. Im mniejsza wartość towaru, tym większa zuchwałość sprzedawcy. Co dalej? Czy musimy pogodzić się z tym, że nieuczciwy sprzedawca wystrychnął nas na dudka, a my nie zobaczymy ani pieniędzy, ani towaru? ABSOLUTNIE NIE!

Jeśli minęło ok. 2 tygodni od transakcji (a przesyłka miała nastąpić szybciej), sprzedawca unika z nami kontaktu, a towaru wciąż nie ma, powinniśmy skontaktować się z administracją serwisu na którym doszło do transakcji. Jeśli ich interwencja nie przyniesie skutku, powinniśmy wybrać się na policje.

Jak odzyskać pieniądze od nieuczciwego sprzedawcy?

Zanim wybierzemy się na policje powinniśmy się odpowiednio przygotować. Przygotuj screeny rozmów z sprzedawcą, wszystkie dane sprzedawcy jakie posiadasz, screeny aukcji, potwierdzenie przelewu, screeny Twojej korespondencji z administracją serwisu. Wszystko to wydrukuj i zabierz ze sobą na komendę. Im więcej danych posiadasz tym lepiej.

WAŻNE: kwota nie ma znaczenia. Zastanów się: na jednorazowej kradzieży na kwotę 40 zł może ktoś się nie dorobił. Jednak co jeśli tych wyłudzeń było naście czy kilkadziesiąt? Poza tym pieniądz to pieniądz. Ile godzin musiałaś pracować na te 40 zł? Nie pozwól oszustom na sobie zarabiać!

Zdarzyć się może, że trafisz na policjanta, który będzie próbował zniechęcić Cię do dochodzenia swych praw. Nie daj się! Jego obowiązkiem jest przyjąć zgłoszenie. Jeśli tego nie zrobi, uderz wyżej. Każdy policjant ma swojego przełożonego!

Kati: „ na pewnym babskim serwisie oszukano mnie na niewielką kwotę, jakieś 35 zł. Zakupiłam używaną torebkę, która potrzebna mi była na uczelnie. Torebki nie dostałam, najpierw dziewczyna mnie zwodziła twierdząc, że jest chora, wyjechała, ma problemy w pracy. Po 3 tygodniach kontakt urwał się całkowicie. Widziałam, że loguje się na portal i odczytuje moje wiadomości, a mimo to nie odpisywała. Wkurzyłam się, bo kwota może dla większości niewielka, ale dla mnie, biednej studentki, bardzo istotna. Wydrukowałam co miałam, poszłam na policję i co? Wystarczyło, że przedzwonił do niej dzielnicowy, a od razu dostałam zwrot pieniędzy na konto. Samo słowo „policja” wystarczy by sprowadzić niektórych na ziemię. Dlatego uczulam: bez względu na kwotę, zawsze zgłaszajcie takie oszustwa.”

Jeśli sprzedawca nie będzie chciał załatwić sprawy polubownie, do sprawy wkroczy prokuratura. Im większa kwota i więcej osób poszkodowanych, tym szybsza będzie reakcja organów ścigania i dotkliwsza kara. Pamiętaj: najczęściej nie jesteś jedyną poszkodowaną osobą. W innych miastach, oszustwa zgłaszać mogą w tym czasie inne oszukane osoby, a Ty składając swój wniosek, przyczyniasz się do szybszego ujęcia oszusta. Powodzenia!

Zdarzyło się Wam natrafić na nieuczciwego sprzedawcę? Jak zakończyła się ta sprawa? Podzielcie się swoimi doświadczeniami w komentarzach, a być może pomożecie komuś jeszcze!

Autor: mamnatosposob
Tagi

Komentarze 66 komentarzy

  1. MK napisał(a):

    http://jakoszczedzacpieniadze.pl/chargeback-reklamacja-platnosci-karta
    Podaję link do artykułu ułatwiającemu w odzyskaniu pieniędzy. Ja osobiście skorzystałam z tego rozwiązania.Bo po rozmowie z rzecznikiem praw konsumenta byłam przerażona tym że muszę kilkakrotnie pisać do oszusta i prosić o zwrot pieniędzy a na koniec zakładać sprawę cywilną . wydaje mi się ta opcja troszkę łatwiejsza i szybsza, która nie naraża nas na dodatkowe koszta czym jest sąd.

  2. anka napisał(a):

    A co zrobić jeśli oszust posłużył się kontem zagranicznym? Zostałam oszukana na 25000…. nie wiem co robić. Policja twierdzi , że może działać jedynie na terenie Polski. .. gdzie zwrócić się o pomoc?

  3. Mamar napisał(a):

    Ostrzegam przed zakupami w sklepie internetowym mojezakupy.pl obecnie jest kolejny sklep en butique.Maja ten sam adres, infolinię i czas realizacji 8 tygodni.Po monicie odsyłają szablony o rożnych tresciach.Zamówiłam towar na przedpłatę i oczywiście nie otrzymałam.Miałam świadomość oszustwa, ale nie wierzyłam, ze to uchodzi płazem.
    Powinien się tym zainteresować właściwy organ do zwalczania oszustw internetowych.Po numerze konta łatwo namierzyć oszustów.Ostrzegam i pozdrawiam.

  4. Monika napisał(a):

    Witam, mnie oszukano na olx. Tomasz Rachfal z Gliwic ul. Zimnej wody 7a Nick wiewioreczek. Sprzedaje repliki firm adidas, nike itp.

  5. Maja napisał(a):

    Ja przestrzegam przed koszulkomat.eu!
    Drukują krzywo i tragiczną jakości farbą a na reklamację nie odpowiadają!!! Ani kasy ani przyzwoitych koszulek.

  6. Jan napisał(a):

    Problem tez polega na nieuczciwym informowaniu. Np jeden sklep termin 8-70 dni roboczych podaje w regulaminie. Przy zawieraniu transakcji tego nie widać i trzeba się wczytać. Na tym żerują. Potem i tak nie dostarczają towaru w tym terminie albo jest wadliwy. Problem w tym ze wszystko to to sprawy cywilne. U nas sprawy cywilne są zbyt długotrwałe i kosztowne. To hamuje rozwój gospodarczy bo ludzie boją się zawierać umów. A co gdy firma jest zarejestrowana za granica. Tacy nieuczciwi sprzedawcy na tym żerują. Robią przy tym niedźwiedzią przysługę tym uczciwym bo ludzie boją się kupować w internecie.

  7. Rare napisał(a):

    Odradzam zakupow w sklepie wellsamed.pl
    Nie otrzymalem wszystkich produktow, jakie zamowilem, a inne byly przeterminowane. To sklep internetowy z siedziba w Niemczech. Prosze nie dajcie sie zwiesc niskim cenom. Firma od jakiegos czasu oszukuje klientow. Sprawdzcie na forach i portalu ceneo.pl. Tam nawet nie ma mozliwosci wystawienia opinni sklepowi wellsamed.pl. Ostatnie sa juz tylko negatywne. Mnie oszukali na 60 zl. Pozdrawiam, Rare

  8. Ania napisał(a):

    Przestrzegam przed sprzedawcą Freshel na allegro.
    Kupiłam u niego projektor laserowy.Wysłał szybko ale nie taki jak w opisie.A jak chciałam zwrócić nie można się dodzwonić ani nie odpowiada na mail-a.Po prostu oszust.

  9. Dawid napisał(a):

    Przestrzegam Przed Michałem Górnym Piechowice ul.Nadrzeczna 16
    Kod pocztowy 58-573 , Sprzedaje Uszkodzone Telefony a potem mówi że on sprzedał sprawny
    Ostatnio zakupiłem u niego Xperie M2 w telefonie miał być tylko uszkodzony zasięg , Paczka do mnie przyszła , więc otworzyłem , a okazało się że telefon jest bez bateri , zadzwoniłem do goscia że nie ma bateri , powiedział że żona zapomniała dać , nie wiem jakim cudem , miał wysłać baterie w tym samym dniu potem napisał sms ze wysle w Sobote o 10 i prawdopodobnie nie wysłał w tym dniu , Baterie dopiero dostałem za jakieś 9 dni poleconym , dałem do serwisu żeby mi włożylui baterie ponieważ jest to wbudowana , okazało się ze zepsuta jest cefka ładowania płyta głowna itp serwistant mówił ze nawet się nie opłaca nparawiac , Przestrzegam przed tym oszustem

  10. renata napisał(a):

    Przestrzegam prze zakupami w sklepie animalbody. Nie dostałam towaru tj. karmy dla psa i zwrotu pieniędzy.

  11. Mirena napisał(a):

    Przestrzegam przed zakupami w firmie Marzena Preiss MERCURY z Zielonej Góry. Na różnych portalach nazwa jest oczywiście trochę zmieniona, lecz człon: MERCURY” pozostaje. Np. na allegro jest to: „MERCURY M2”
    Najzwyklejsi złodzieje i oszuści. Ktoś w Polsce powinien się takimi firmami zajmować.
    Towar najczęściej niezgodny z opisem, niezgodny z zamówienie, podrobiony lub po prostu zepsuty.
    Tłumaczenia jak z kosmosu, jak od małych dzieci, oczywiście perfidnie fałszywe. Mąż przepycha sprawę do zony, żona do męża, on z kolei na jakiegoś pracownika. Czasami nawet wręcz zabawne, ale nie warto się przekonywać 🙂
    Pieniędzy nie oddają lub trzeba czekać kilka miesięcy. Pozytywnych opinii ok. 19 tys., ale trzeba pamiętać iż sprzedają drobnicę. Negatywnych ponad 100. Jeśli pojawi się negatywna, molestują kupującego o szybką zmianę, domyślam się że po „dogadaniu się”, naprawieniu błędu. Jednak pozostaje zawsze kwestia, że część kupujących machnie ręka i da sobie spokój. (np. tylko 5% kupujących od bagatela tylko połowy klientów, czyli od 10tys. dokonanych sprzedaży x kwota tylko 50zł = w przeciągu kilkunastu miesięcy lub nawet 2 czy 3 lat mamy 25.000zł.
    Może przesadzam, bo czekałam długo na zwrot 100zł, ale naprawdę omijajcie z daleka tę firmę.
    Mirena Tomala

  12. kaia napisał(a):

    50 style – nic nie kupować jak kupujecie to jesteście super jak coś nie tak zero kontaktu Wszystkie linie są obecnie zajęte to ich hasło firmowe a czat z konsultantem może potrwać…. Aż gwarancja wygaśnie

  13. ARTUR napisał(a):

    Uważajcie na sklep z akcesoriami komputerowymi sieciovo.pl .Wzięli pieniądze i nie ma towaru i kontaktu .

  14. Irena napisał(a):

    Przestrzegam przed zakupami w butiku internetowym jollychic !!!
    Zostałam oszukana i zmagam się z tym sprzedawcą 3 miesiące.
    Nie dostałam ani zamówionych rzeczy ani zwrotu wpłaconej kwoty.

  15. Oszukana napisał(a):

    Również mi się przytrafiła przykra syTurcja. Kupiłam telefon w połowie września. Facet w ogłoszeniu napisał że telefon wzięty na przedłużenie umowy w plusie. wszystko było ok, w styczniu przestał czytać karte sim oddałam na reklamację do punktu plusa,miesiąc był w serwisie, po powrocie z serwisu telefon działał miesiąc i ponownie ta sama sytuacja nie czyta karty sim. Ponownie oddałam na reklamację do punktu plusa, na drugi dzień dostałam od nich wiadomość że telefon jest sprówny ale sieć zablokowała numer imei bo gość nie spłacić telefonu (okazało się że telefon wziął na raty w plusie i przestał za niego płacić). Chciałam się z nim dogadać,że zwróci mi cześć kwoty za telefon a ja mu go zwracam. Na początku się zgodzil później zaczął kręcić i się że wszystkiego wycofywać, nie odbieral już telefonów. Poszłam na policję tam stwierdzili ze oszustwa w tym nie widzą…. udam się jeszcze do rzecznika kosmumeta.w plusie powiedzieli ze telefon nie zacznie dzialac poki gość nie zacznie go spłacać. Zapłaciłam za telefon 1080 zł i w tej chwili jest nie do użytku. Czy miał ktoś podobna sytuację? Gość który mi to sprzedał nazywał się Łukasz szmyt z Płocka a faktura na którą został wzięty telefon byla na firmę ben Fatto Paweł Gębarski z lipna. Ostrzegam jeśli ktoś trafi na ogłoszenia tych osob.

  16. anna napisał(a):

    przestrzegam przed sklepem internetowym FORGAN Krzysztof Kania. W sierpniu 2016 roku zakupiłam pościel za 150 zł i nigdy nie otrzymałam ani towaru ani zwrotu pieniędzy. Zero kontaktu. Nie odpisują na maile, nie odbierają telefonu. Firma widmo, dlatego czasem warto wziąć paczkę za pobraniem, przesyłka droższa ale przynajmniej wiesz za co płacisz.

  17. Magdalena napisał(a):

    Mnie wlasnie oszukal EMPIK! Zamowilam i zaplacilam zabawke z serii Tomek i przyjaciele za 195zl a w paczce zamiast tej zabawki dostalam zupelnie inna zabawke do niczego mi nie potrzebna i tansza. skontaktowalam sie z empikiem a ich odpowiedz: damy pani 30 zl na nastepne zakupy! nie chca mi wyslac zabawki ktora zamowilam i zaplacilam!

  18. Justyna napisał(a):

    Witam, uwazajcie na sklep internetowy z butami Joozek.pl Zamowilam towar prawie miesiac temu i cisza, pieniadze z karty kredytowej zniknely (300zl) , status zamowienia to caly czas „Pending” . Nie otrzymalam zadnego maila z potwierdzeniem zamowienia, zadnej odpowiedzi na zapytania w formularzu kontaktowym. Czekam jeszcze tydzien na kontakt lub towar i ide na policje.

  19. janomar55 napisał(a):

    22.02/17 OD foreverpack ZAKUPILAM TOWAR NA KWOTE 69,90 I DO DZIS NIE MAM TOWARU. PRZESTRZEGAM PRZED TYM SPRZEDAJACYM. NIE TYLKO MNIE NIE WYSLAL TOWARU, O CZYM SWIADCZA JEGO NEGATYWY. UWAZAJCIE!!!

  20. oszukana napisał(a):

    UWAGA na sklep WIDMO „sklepzsoczewkami.pl” Nie wysyłaja towaru, nie odpisują na maile, nie odbierają telefonu podanego na stronie. Po zamówieniu i przelaniu kasy nie dostałam soczewek i nie da się skontaktować w żaden sposób. Oszukali wiele osob, których komentarze znalazłam m.in. na ceneo i stronie z opiniami o USŁUGI TRANSPORTOWE Mirosław Jabłoński, Katowice – same negatywy. Jak ktoś w podobnej sytuacji to pisać: kielbaska19@interia.pl

  21. OLO napisał(a):

    Przestrzegam przed zakupami na: http://www.stylovemeble.pl, W marcu 2017 roku zakupiłem fotel i nie otrzymałem go, zwrotu pieniędzy też. Poszukuje poszkodowanych przez sklep internetowy Stylove Meble (www.stylovemeble.pl). Wszystkich poszkodowanych i nie tylko, proszę serdecznie o kontakt z: stylovemeble.pl_oszustwo@onet.pl może jakiś pozew zbiorowy lub co innego razem przeciw tej nieuczciwości zrobimy.
    pozdrawiam
    OLA

  22. Gabi napisał(a):

    Wysłałam pieniążki na konto REPLIKI BUCIKOWO dzisiaj już samo BUCIKOWO do dziś nie ma niczego uwaga oszustka z FABIANEK PAULINA WASIELESKA koło Włocławka.Ani kasy nie zwróciła ani towaru nie dostarczyła.

  23. IR napisał(a):

    Ostrzegam przed zakupami w ProAndroid.pl
    Fatalna pomyłka ten sklep. W trakcie zmówienia, jak wiedzą jaki produkt jest zamawiany obiecują przesyłkę do 5 dni roboczych. Po zamówieniu twierdzą, że w regulaminie jest mowa o 30 dniach roboczych, a wcześniejsze ustalenia dotyczące konkretnego produktu nie są już dla nich ważne i wiążące. Po rezygnacji z zamówienia – odstąpienie od umowy -czekam już 35 dni na zwrot pieniędzy!!! OMIJAJCIE Z DALEKA!!!Obecnie zgłosiłam na policję, mimo upływu od odstąpienia od zakupu 60 dni- zwrotu pieniędzy dotychczas nie otrzymałam.
    W Opineo.pl opinie są przekupione, a na negatywne opinie ProAndroid reaguje jak mitoman.

  24. Filip napisał(a):

    Zaczyna się problem ze sklepem ALPHATRONIC.pl Marek Muzykiewicz.
    2 tygodnie brak zamówionego towaru, i brak zwrotu pieniędzy, kontakt ze sklepem mało rzeczowy i niewiele wnoszący

  25. Oszukana na całego napisał(a):

    Przestrzegam przed internetowym sklepem widmo UltraGSM , są to pośrednicy, którzy zamówią telefon z Chin na Wasze dane , czeka sie 2 miesiące następnie przy odbiorze na poczcie ,będzie niespodzianka , ponieważ zapłacicie VAT – o którym nie będziecie mieli pojęcia np. 500 zł ! Oczywiście o tym fakcie nie ma wzmianki od ” sprzedawcy”
    Telefony to zwykle składaki bez gwarancji w cenie netto z Chin .
    Firma to jedna wielka ściema ….poczytajcie aż włos się jeży !! Jestem pełna podziwu że też prawo zezwala na takie przestępstwa gospodarcze .
    Przyłącze się do pozwu zbiorowego !

    • joanna napisał(a):

      ja tez zostałam oszukana przez ten sklep… czy podjęte zostały jakieś kroki w celu odzyskania pieniędzy? Chętnie przyłącze się do pozwu zbiorowego..

  26. Dorota napisał(a):

    Ostrzegam przed estera-style.pl odesłałam tego samego dnia wadliwy produkt, źle zapakowany (kostium kąpielowy niezapieczętowany). Odpisali, że kostiumu nie mogę oddać pomimo braku z ich strony nieodpowiedniego zapakowania. A o wadzie odpisali, ze jej nie ma i przestali odpowiadać. To, ze mam prawo oddać produkt bez żadnej informacji w ciągu 14 dni jest dla nich niczym. Nie mam ani kostiumu ani pieniędzy. Zamieściłam negatywną opinię na ich stronie. Natychmiast ją usunęli. Powtarzałam tę samą opinię i za każdym razem opinię tę usuwali. Teraz zablokowali wpisy klientów. Zwróciłam się do Rzecznika Praw Konsumentów i sprawa jest w toku. Ostrzegam wszystkich, jeśli jest wszystko w porządku to jest ok. Schody zaczynają się przy zwrotach. Od tego incydentu już nigdy nie zrobię zakupów przez internet. Tak zresztą jak cała moja rodzina.

  27. Agnieszka napisał(a):

    NIE POLECAM!

    27 stycznia zamowiłam soczewki za kwote 344 zł, które opłaciłam 30.01, niestety do dnia dzisiejszego nie otrzymałam soczewek ani zwrotu pieniedzy. Po kilkukrotnym kontakcie telefonicznym, dn 20.02 otrzymalam e-maila”Witam.Przepraszamy.Jutro czekamy na kolejną dostawę brakujących mocy soczewek.Jeśli i tym razem ich nie otrzymamy zwrócimy pieniądze.Przepraszamy za zaistniałą sytuację.Pozdrawiam” …. po czym juz brak odpowiedzi na e-maile.

    Korespondencji równiez nie odbiera.

  28. walker napisał(a):

    Przestrzegam przed zakupem u Adam Mańkowski PRZYSIEKA11 66-543 ZWIERZYN,wpłacilem 1000 zł zaliczki na traktorek kosiarkę a tu gość na drugi dzien przestał odbierac telefony jutro kieruję sprawę na policję

  29. nieuczciwy sprzedawca : Board Travel Dariusz Król !!! napisał(a):

    Przestrzegam przed nieuczciwym sprzedawcą:
    Board Travel Dariusz Król
    ul.Litawora 15
    03-606Warszawa
    woj. mazowieckie
    NIP: 5260053266
    Firmy powiązane: Board Travel, https://www.facebook.com/pg/flowpolska/reviews/?ref=page_internal, Board Sport Sp. z o.o. , http://flowshop.pl/kontakt

    Od pół roku nie możemy odzyskać pieniędzy za zamówiony sprzęt snowbordowy.

  30. Ona2603 napisał(a):

    Witam.
    Nie polecam strony lablou.pl W lutym kupiłam sukienkę. Dostawa miała być do 30 dni. Towar nie dotarł. Od prawie miesiąca ubiegam się o zwrot pieniędzy. Zgłaszam sprawę na Policję. Nie będę dłużej czekać.
    Omijajcię LABLOU z daleka!!!

  31. Miras napisał(a):

    Zostałem oszukany przez sklep Avansme.pl na kwotę 1349zl.. Napisali, ze wysłali towar, a po tygodniu, ze nie zrealizują zamowienia i zwrócą pieniądze, po czym sklep zniknął z sieci. Nie ma kontaktu, nie ma pieniędzy! Zgłoszę sprawę na policję!

  32. Iva73 napisał(a):

    Ja ostrzegam przed robieniem zakupów na stronie http://www.pizzawisla24.pl asortyment
    obuwie. Towar dostarczony a i owszem ale nie ten który zamawiałam na ten moment 3 m-c próbuje odzyskać pieniądze .

  33. EWAROS napisał(a):

    Szukam osób oszukanych przez sklep internetowy ENdisc.pl. Córka zamówiła płyty muzyczne za ponad 70 zł . Kontaktu nie ma. Były 2 wiadomości od sklepu grające na zwłokę . Nie mam zamiaru darować oszustom.Przestaję kupować w internecie.Ale zrobię wszystko żeby znaleźć i zdemaskować złodziei. ENdisc.pl ul:Św. Filipa23/3 31-150 Kraków Roman Frajt

  34. Bardzo cierpliwa poirytowana napisał(a):

    Przestrzegam przed robieniem zakupów w Konkret Fashion w Milanówku!!!

  35. ghh napisał(a):

    Wysłałam na konto kasę a facet napisał że pieniądze nie wpłynęły czy to nowy rodzaj oszustwa,Ten Pan miał dużo pozytywów na allegro,Teraz kiedy piszę do niego to się nie odzywa.

  36. Danuta napisał(a):

    Ostrzegam przed firmą internetową i-kokoszka.pl 4.07.2017 zamówiłam towar, zaraz wysłałam pieniądze, potwierdzenie odbioru pieniędzy otrzymałam 5.07.2017, do dziś nie otrzymałam ani towaru, ani zwrotu pieniędzy. Emaile wysyłane przeze mnie są przyjmowane, ale nikt na nie nie odpowiada, telefon też milczy. Przez jeden dzień firma była niedostępna w internecie, a teraz działa jak dawniej i pewnie robi podobne „interesy” Ostrzegam!!!

  37. sufffcia napisał(a):

    UWAŻAJCIE!! oszust jakich mało wiele osób poszkodowanych a strona nadal istnieje. Nic nie zamawiajcie nie płaćcie bo się tylko przejedziecie!!

  38. Jacek napisał(a):

    Firma PrestigeMobile z Gdańska
    ul. Wały Piastowskie 1/1508
    Proponowali mi nowy telefon przysłali zdjecie. Wiec zakupiłem. Wykonalem przelew na kwotę około 2500 zł. I co mi przysłali całkiem co innego. Poinformowałem ich ze chce zwrocic towar. Napisałem oświadczenie o odstąpieniu od kupna i wysłałem towar. Nie chcą zwrócić pieniędzy. Odesłali telefon do mnie.
    Brak jakiejkolwiek faktury ani rachunku. Dopiero jak się upominalem to podobno mi wysłali. Nie mówiąc tu o gwarancji i instrukcji. Sprzedawca wogóle nie odbiera telefonu by porozmawiać. Co za firma. Myślę że należy zgłosić sprawę do rzecznika i urzedu skarbowego.

  39. Arleta napisał(a):

    Ostrzegam przed sklepem https://internetowy-sklep.net/. To oszuści prawdopodobnie ci sami co mojezakupy.net

    • kimberly napisał(a):

      Mąż zamówił mi w tym sklepie https://internetowy-sklep.net zegarek i od czasu przelewu cisza… Firma z Gdańska działa jako spółka z o.o. Telefon do kontaktu usunęli, na maile nie odpowiadają. W regulaminie mają do
      25 dni czas realizacji, więc na tą chwilę jeszcze teoretycznie czas nie minął, ale nie mam dobrych przeczuć!Czy ktoś korzystał z ich „usług”? Proszę o kontakt na mail matyldaionufry@gmail.com

      • Agutek napisał(a):

        Ja zakupiłam w https://internetowy-sklep.net torebkę. Niestety też cisza nie odpowiadają na maile. Wygląda na to, że faktycznie są to oszuści. Dzisiaj po raz kolejny napisałam maila w którym domagam się zwrotu pieniędzy. Zobaczymy co z tego wyniknie.

  40. Jerzy napisał(a):

    Ostrzegam przed Lombardem Bumerang w Warszawie ul.Chłodna 35 paw.2 W ogłoszeniach tego Lombardu ,można przeczytac „za przyniesione przedmioty płacę natychmiast”.Zresztą takie są przepisy dla Lombardów .Wysłałem do tego Lombardu 11 przedmiotów [uprzednio pytając czy dany przedmiot wysłac ] jak laptop ,wykrywacz metali ,wiatrówki ,łuk rolkowy ,karabinki ASG i inne na sumę ponad 4000zł.Nie pomagały ponaglenia aby zwrócił mi gotówkę .Nawet obniżyłem dług do2000 zł a jak nie to zwrot przedmiotów.Minęło kilka miesięcy i nic nie zostało załatwione .Takiemu Lombardowi powinno się cofnąc pozwolenie na prowadzenie działalnosci .Wydaje mi się,że trzeba zawiadomic Prokuraturę ,aby nie krzywdził jeszcze innych osób.

  41. sylwia napisał(a):

    Ostrzegam przed sprzedawca na allegro—- Użytkownik clothes-2017 ,sprzedaje podróby a w opisie i zdjęciach przedstawia oryginały ubrań.Moze zmienić Nick,gdyż zgłosiłam sprawę na allegro.

  42. Magda napisał(a):

    Otrzegam przed sklepem internetowym wipp.pl, pieniądze za towar wysłane bezpośrednio po transakcji, a towar od 2mc nie został dostarczony. Telefon milczy a na @ odpowiada chyba jakiś automat.

  43. Krzysztof napisał(a):

    FACTORY_SHOE TOBIASZ MIERZEJEWSKI,Nie ten fason butów na dodatek nie ten rozmiar i nie jestem pierwszym oszukanym,wypycha co ma a może ktoś odpuści.NIE POLECAM.

  44. Michał Kołodziejczyk napisał(a):

    Poszukuje osob oszukanych przez firme Handel Markt z Gdańska Al. Grunwaldzka 472A ktorej wlascicielem jest niejaki Michal Jan Pastwa. Od 6 tyg. czekam na zakupione u niego buty i otrzymuję od niego tylko zapewnienia że zamowienie jest reralizowane oraz wezwania do zachowania cierpliwosci … .Jutro zamierzam zlozyc zawiadomienie o przestepstwie . Spolka zostala zarejestrowana w gdanskim sadzie rejestrowym w lipcu br., a własciciel nie pokrył udziałów.reklamowała się na renomowanych portalach internetowych.Pozdrawiam

  45. Urszula napisał(a):

    ostrzegam przed robieniem zakupów glazura24h.pl i „Glaz-Bud” Glazura i Materiały budowlane z Wrocławia ul Świeradowska 51-57 . Nie ma możliwości kontaktu telefonicznego, emailowego, skrzynki telefoniczne przepełnione a towaru [po trzech tygodniach nie widać. Sprawa kwalifikuje się do zgłoszenia na policję.

  46. gorston napisał(a):

    Wymienialiście sklepy…a ja opłaciłem przelewem na prawie 2000 zł telefon z ogłoszenia OLX, który do mnie nie doszedł. Ogłoszenie anulowane, bez możliwości jego wyświetlenia i zrobienia screenów opisu itd. Kontakt ze „sprzedającym” się urwał. Jedyne co mi zostało to numer telefonu do tego gościa i numer jego konta bankowego. Ktoś miał też w ostatnim roku taką sytuację. Pytam o ostatni rok, bo po wejściu tej całej ustawy o rejestrowaniu numerów komórek może jest jakaś szansa na lokalizację takiej osoby, jeśli nie przez policję to jakoś inaczej. Proszę o pomoc

  47. MM napisał(a):

    Witam,
    Mam zle doswiadczenie z zakupami ze strony vitrualo.pl, zakupilam ebook i nie moge go przeczytac, pojawia sie komunikat o bledzie nr 500 podczas sprawdzania mojej zakladki „biblioteka”, innymi sposobami rowniez nie da sie go przeczytac, frustracja! napisalam maila i czekam, bede zglaszac nieuczciwego sprzedawce, jesli nie otrzymam odpowiedzi lub jakas zbywajaca. Kupuje na zagranicznych portalach i nigdy nie mialam problemu, na polskim pierwszy raz ebooka i co? problem!! Nigdy wiecej.

  48. anin napisał(a):

    Chcialam odeslac tabletki TOXINEXT,ktore kosztowaly 165 zl.Kilkakrotnie probowalam dodzwonic sie do nadawcy niestety okazalo sie,ze numer podany na przesylce jak i adres to SCIEMA!!!!!Dodam,ze na stronie glownej TOXINEXT.com widnieje informacja,ze mozna dokonac zwrotu towaru.Niestety okazuje sie, ze to KLAMSTWO i OSZUSTWO!!!!!
    Na przesylce podany adres nadawcy :
    Marta K-lska
    ul.Pilsudskiego 32 c
    05-091 Zabki (kolo Warszawy)
    telefon: 77 5407823 kierunkowy Opole

  49. Karma napisał(a):

    Shoesworld.com – w telegraficznym skrócie: kupione w sklepie buty nie dotarły w czasie 45 dni od zakupu. Sklep zarejestrowany jest w Londynie. Zabezpiecza się w regulaminie określając siebie mianem pośrednika, a faktycznym realizatorem zamówienia ma być producent na Dalekim Wschodzie. Dotarłem do pewnej liczby wpisów internetowych, które podważają autentyczność sprzedawanych przez sklep butów, ich jakość i uczciwość tego sprzedawcy.
    W związku z brakiem odpowiedzi sklepu na zgłoszoną prośbę zwrotu pieniędzy, planuję zgłosić shoesworld.com w UOKiK naruszenie zbiorowych interesów klientów, poprzez naruszanie obowiązku udzielania konsumentom rzetelnej, prawdziwej i pełnej informacji i nieuczciwe praktyki rynkowe. Więcej o tym na: https://uokik.gov.pl/zbiorowe_interesy_konsumentow.php
    W kolejnym kroku chciałbym również zgłosić to w europejskiej organizacji chroniącej prawa konsumentów: European Association for the Co-ordination of Consumer Representation in Standardisation (ANEC) oraz w angielskich: (z racji lokalizacji firmy) Wchich? lub Citizens Advise.
    Jeśli jesteś poszkodowany, pisz: azgrest@o2.pl

  50. Alicja napisał(a):

    Ostrzegam przed ShipGratis.eu są nieuczciwi zamówiłam u nich w lipcu br.na kwotę 200zl i do dziś nie mam zamówienia.Pisze do nich przepraszają i dalej nic ani zwrotu pieniędzy ani towaru.

  51. woj napisał(a):

    uwaga na sprzedającego grzyby Iwona. tel — — 679
    Tychowo. konto o końcówce 0010.
    Zamówiłem suszone kurki, ok 10 % grzyby czarne, gorzkie, widać suszone w zawysokiej temp, co całości pozbawiło cennych składników, pozostałe grzyby jakby gorzkawe, czystość pozostwia też wiele do życzenia. Po kontakcie ze sprzedającą 0 odpowiedzi.

  52. Oszukany napisał(a):

    Przestrzegam przed robieniem jakichkolwiek zakupów na:

    http://www.narzedziowy-bazarek.pl/

    Zamówiłem towar – elektronarzędzie. Okazało się że towaru nie mają na stanie.
    Po tygodniu wymiany korespondencji odstąpiłem od umowy.
    Zwrócili tylko połowę wpłaconej kwoty, reszty do dziś nie otrzymałem pomimo zapewnień, że wyślą na drugi dzień.
    Przestali odpowiadać na maile.

    Opinie o tym sklepie z innych stron:

    https://www.opineo.pl/opinie/narzedziowy-bazarek-pl

    https://forum.leroymerlin.pl/forum/ostrzegam-przed-www.narzedziowy.bazarek.pl,dyskusja,294862.html

    Dane sklepu (z strony sklepu):

    http://www.narzedziowy-bazarek.pl/

    Tel. 692-030-079
    prodprom1@gmail.com

    Adres firmy:
    Centrum Przystań Sp. z o.o.
    Aleje Wolnoœci 45/9
    33-300 Nowy Sšcz
    NIP: 7343527437
    Wprowadzona do Krajowego Rejestru Sšdowego KRS: 0000542905

    Adres do korespondencji:
    narzedziowy-bazarek.pl
    ul. Jagiełły 4/skr113
    38-300 Gorlice

    Adresy wlascicieli (z potwierdzeń nadania wpłaty i z potwierdzenia odbioru zwrotu połowy kwoty)

    Biegun Wiesław
    Władysława Jagiełły 4/113
    38-300 Gorlice

    Beata Biegun
    Wolności 45
    33-300 Nowy Sącz

  53. Justyna napisał(a):

    zostałam oszukana przez sklep ze strony internetowej http://www.powiatroku.pl
    zamówiłam tam kurtkę skórzaną o wartości ok 560 zł , opłaciłam z karty visa i to było 7. 11 po czym z karty znikały mi pieniądze 140 zł i 120 – informacja w tytule przelewu była że CHINY JAKO SKLEP I TYTUŁY PRZELEWÓW numerki tylko nic więcej w dniu 28.11 otrzymałam przesyłkę na pocztę do Polski i co się okazało otrzymałam jakiś chiński badziew kurtka bawełniana rozmiar l a miała być skorzana …. napisałam pod adres mailowy pod którym pisałąm z osoba która mnie wcześniej informowała o statusie przesyłki no i cisza zapadła ani kasy ani towaru zgodnego z zamówieniem nie wiem co robić…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *